La UdL col·labora amb la Marató de TV3 a través de la Pujada a la Seu Vella

El Consell de l'Estudiantat també organitza activitats per recaptar fons

PujadaUdL-Quimerta
Imatge de la cursa del 2013 / Foto: Quim Erta-UdL

Tots els participants en la 34a Pujada a la Seu Vella contribuiran amb 1 euro de la seua inscripció a La Marató de TV3, dedicada enguany a les malalties del cor, gràcies a un acord entre l'organització de la cursa i el Servei d'Esports de la Universitat de Lleida (UdL). La UdL respon així a la iniciativa de la Xarxa Catalana d'Universitats Saludables (USCAT), que ha programat curses universitàries solidàries amb La Marató de TV3 arreu del territori el diumenge 14 de desembre.

La USCAT està formada per totes les universitats públiques de Catalunya i algunes privades, a més del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya. Donada la coincidència de dates, el Servei d'Esports de la UdL ha apostat per sumar-se a la Pujada a la Seu Vella, amb inscripcions d'entre 1 i 20 euros.

D'altra banda, el Consell de l'Estudiantat de la UdL també realitza durant tota aquesta setmana diferents activitats relacionades amb la Marató, destinades a sensibilitzar la població i recaptar fons, com ara xerrades, esmorzars solidaris o punts informatius a la plaça Ricard Vinyes i la plaça de la Catedral.