La Facultat d'Educació guanya el premi Batec

Pel projecte ‘Mestres que formen mestres’, que involucra professorat de primària en la formació dels universitaris

premi Batec
Alsinet i Coiduras recollint el guardó Foto: Ajuntament de Lleida

La Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat de Lleida (UdL) ha guanyat el 18è Premi Batec a la recerca i la innovació educativa que atorga l'ajuntament de la ciutat pel programa Mestres que formen mestres. Un projecte per a la millora de la formació inicial, que involucra professorat de primària en la formació dels universitaris.

El degà de la FEPTS, Carles Alsinet, ha explicat que el projecte "implica nens i mestres de les escoles de primària i alumnes i professors de la facultat". El professor Jordi Coiduras ha afegit que "amb aquest projecte guanyen els alumnes; guanyen els tutors, que fan de formadors d'estudiants; guanyen els centres implicats, pel seu grau de compromís amb els futurs mestres, i guanya la Facultat, que permet, a partir de la pràctica tornar a la teoria i interrelacionar els aprenentatges".

Abans de llegir-se l'acta amb el veredicte del jurat i procedir al lliurament dels premis als guardonats, la vicerectora d'Estudiants de la Universitat de Lleida, Neus Vila, va impartir la conferència L’argot català, il·lusió o realitat?.

Text: Premsa Paeria / Premsa UdL