La CRUE condemna els atemptats terroristes a França

lazo_negro
Llaç negre, símbol del dòl

Comunicat de la CRUE:

"La Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles (CRUE) condemna fermament els lamentables atemptats que han tingut lloc a França, iniciats amb l'atac a la redacció de la revista parisenca 'Charlie Hebdo'.

La Universitat és i ha de ser, com la societat en el seu conjunt, un espai de llibertat per al pensament i l'expressió de les idees. Per això, la comunitat universitària vol expressar la seua més enèrgica repulsa per qualsevol acte de terror contra aquests drets fonamentals, alhora que proclama l'enteniment entre cultures com el principi fonamental per a la convivència democràtica entre els pobles.

La CRUE vol manifestar la seva solidaritat i suport amb tots aquells que defensen aquests principis, especialment amb el poble francès i la Conferència de Presidents d'Universitats franceses."