L'Escola Politècnica de la UdL ofereix tres nous graus internacionals

El primer doble a Igualada i la possibilitat d'un 'triple', amb Via University de Dinamarca

nousgrausEPS-UdL2019
D'esquerra a dreta: Valls, Badia, Neimann i Solé / Foto: UdL
L'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) oferirà tres noves dobles titulacions internacionals amb Via University College, de Dinamarca. L'alumnat de la UdL tindrà la possibilitat d'afegir el títol de Global Business Engineering (Enginyeria global de negocis) al grau d'Enginyeria Informàtica i el doble d'Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses (ADE), en el que seria el primer "triple" grau de la UdL, segons ha destacat el responsable de Relacions Internacionals de l'EPS, Cristian Solé. Mentre, l'estudiantat danès de Global Business Engineering podrà aconseguir també el grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació que l'EPS oferirà a partir del proper curs al campus d'Igualada.

L'alumnat de la UdL interessat en aquestes noves ofertes ha d'acreditar un nivell alt d'anglès (C1). En cas que estigui fent el doble grau d'Enginyeria Informàtica i ADE, ha de seguir un curs a Dinamarca per aconseguir la triple titulació oficial. L'estudiantat que cursa Informàtica haurà d'allargar una mica més la seua estada, fins l'any i mig, per poder completar les assignatures relacionades amb el món empresarial. En el cas dels danesos, hauran de seguir un curs complet a la capital de l'Anoia per aconseguir el doble grau.

La directora de l'Escola Politècnica Superior, Magda Valls, ha explicat que els dobles graus busquen sempre complementar l'oferta pròpia del centre, donant un "plus" als titulats a l'hora d'ampliar les possibles sortides laborals. En la mateixa línia s'ha expressat la coordinadora de la titulació de Global Business Engineering a VIA University,  Helle Neimann Olesen, que s'ha mostrat molt satisfeta del conveni signat avui.

Aquesta nova oferta de dobles graus de l'EPS i Via University College se suma a la que ja ofereixen conjuntament d'Arquitectura Tècnica i Civil Engineering des de l'any 2013. El vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, Ferran Badia, ha destacat l'alt nivell de satisfacció d'aquesta primera experiència, que els ha fet ampliar l'oferta. Badia també ha remarcat la bona receptivitat dels països nòrdics per desenvolupar aquest tipus de titulacions conjuntes.