L'ETSEA, en una guia d'excel·lència de Cambridge

És un dels quatre centres de l'Estat espanyol que apareix en la publicació

campusETSEA2014UdL
Campus d'Agrònoms / Foto: UdL

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL) forma part de la Guia de l'Excel·lència 2014 editada per l'associació d'estudiants de la Universitat de Cambridge en motiu del seu cinquantè aniversari. L'ETSEA apareix en la secció d'educació superior a Europa, juntament amb tres universitats més de l'Estat espanyol d'entre un total de 17: la de Valladolid, la Francisco de Vitoria (Madrid) i la Internacional Menéndez Pelayo.

La guia parla dels diferents centres que formen part de la Universitat de Cambridge; l'educació primària i secundària tant a Europa com a la resta del món; l'educació superior, en els mateixos àmbits; i un apartat d'innovadors en excel·lència. Aplega "organitzacions d'arreu del món que promouen les millors pràctiques i noves idees inspiradores", segons recull el pròleg. L'ETSEA destaca com "un dels millors centres d'Espanya" en agricultura, ramaderia i forestals. La UdL ha col·laborat en l'edició.