L'Associació de l'empresa familiar de Lleida distingeix la UdL

Pel seu suport a l'entitat, que enguany celebra el seu vintè aniversari

premi
L'acte va tenir lloc a la Llotja. FOTO: Mario Gascón/Ajuntament de Lleida
La Càtedra de l'empresa familiar de la Universitat de Lleida (UdL) ha estat distingida per l'Associació Empresa Familiar pel seu suport a l'entitat, que enguany compleix vint anys, i per la seua tasca acadèmica en aquest àmbit. En l'acte de commemoració d'aquest aniversari, que va tenir lloc ahir al palau de congressos de la Llotja, el director de la càtedra, el professor de la UdL, José Luis Gallizo, va recollir la distinció de mans del president de l'ens, Marc Cerón.

La Càtedra té per objecte l anàlisi, la recerca i la docència de l'economia de les empreses familiars. Desenvolupa un programa formatiu per als estudiants d'Administració d'Empreses que els prepara per afrontar els reptes d' aquestes organitzacions en el futur.

En l'acte, també van ser reconegudes les empreses fundadores de l'Associació que estan en actiu: Unipreus, Romero Polo, Àrids Romà, Clanser, Vania Moda íntima, Granja Castelló, Transports Tarragona; el Grup Segre, La Mañana i UA1; altres ens i institucions: la Diputació de Lleida, les Cambres de Comerç de Lleida i de Tàrrega, la COELL (Confederació d'organitzacions empresarials de Lleida), PIMEC Lleida (Micro, petita i mitjana empresa), l'Associació catalana de l'empresa familiar, l'Institut de l'empresa familiar i l'Associació de l'empresa familiar d'Andorra; i els alcaldes de Lleida dels darrers anys, Antoni Siurana, Àngel Ros, Fèlix Larrosa i Miquel Pueyo.

La vetllada va incloure la conferència Construir llegat, a càrrec del consultor Xavier Marcet, i la taula redona Un segle amb vocació d’empresa, amb Ferran Alemany (Torrons i Mel Alemany), Jordi Mestre (Agustí Mestre), Eduard Soler (Ferreteria Ramon Soler) i Montse Cortada (JCA Cinemes), totes elles empreses centenàries