Gerard Porras, sots campió d'Espanya universitari en 110 tanques

L'alumne de Geografia de la UdL és una promesa d'aquesta disciplina

Gerard Porras, de la UdL, sots campió d'Espanya universitari en 110 tanques
Porras, amb la medalla aconseguida a Múrcia Foto: Salvador Porras (Facebook)

L'atleta de la Universitat de Lleida (UdL) Gerard Porras s'ha proclamat aquest cap de setmana sots campió d'Espanya universitari en 110 metres tanques, en les proves d'atletisme disputades a Múrcia. L'alumne del Grau en Geografia i Ordenació del territori s'ha hagut de conformar amb la medalla d'argent, en veure's superat a la final pel càntabre Pedro García, de la Universitat Pontifícia de Comillas, que va aturar el crono als 13.96 segons. Porras ha marcat un temps de 14.33 segons i el tercer classificat, Mario Arancón de la Universitat de Valladolid, 14.64.

En semifinals, Gerard Porras havia marcat el millor crono dels onze participants: 14.44 segons. Mentre, el campió Pedro García, en la seua tanda, havia fet una marca de 14.51. La UdL ha tingut un segon representant a la final, Marc José, que ha acabat en vuitena posició amb un temps de 14.93 segons. Pel que fa a les dones, Clàudia Illa no s'ha pogut classificar per a la final de la prova dels 400 tanques a l'acabar cinquena en la segona semifinal amb un temps de 1:06.27.

Oficina de Premsa UdL / 22/02/2016
Un estudiant de la UdL, campió d'Espanya promesa