Exposició de l'Arborètum a l'IEI

Sobre plantes de secà, amb la col·laboració de l'ETSEA

Exposició de l'Arborètum a l'IEI / UdL
Cartell de l'exposició
El departament d'Hortofructicultura, Botànica i Jardineria, de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida (UdL) col·labora en l'exposició Plantes dels Secans de Ponent, que tindrà lloc els proper dies 10 i 11 de maig al pati gòtic de l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI). L'accés a la mostra -organitzada pel Jardí Botànic-Arborètum de Lleida Dr. Pius Font i Quer- serà lliure i gratuït. L’horari d’obertura al públic serà el següent: el dia 10, de les 9.00 a les 14.00 i de les 18.00 a les 21.00; i l'11 , de les 12.00 a les 14.00 i de les 17.30 a les 20.30.

El director científic de l'Arborètum i professor de l'ETSEA Antoni Conesa ha explicat que l'exposició consisteix en una mostra de plantes fresques genuïnes de la Plana de Ponent: plantes de sembrats i costers eixuts, d'ambients eixarreïts, de sòls salins o guixencs, però altament especialitzades en hàbitats estèpics. "Serà una oportunitat per contemplar i conèixer la flora més amenaçada de Catalunya", segons Conesa.