Els versos de Vinyoli, protagonistes del Sant Jordi a la UdL

VinyoliUdL
La lectura de textos es va fer al campus de Cappont / Foto: Institut de Llengües

L'obra del poeta barceloní Joan Vinyoli (1914-1984), del qual se celebra enguany el centenari del seu naixement, fou la protagonista de la diada "El 24 d'abril encara és Sant Jordi" que, des de fa, quatre anys organitza l'Institut de Llengües de la Universitat de Lleida.

La jornada, va començar amb la lectura de textos i poemes d'autors com ara Gabriel García Márquez, Gabriel Celaya, Eric Fried, Jane Austen, Antonie de Saint-Exupéry, etc., textos de creació pròpia, en diferents llengües: català, castellà, anglès, francès, alemany, italià, romanès, àrab... a càrrec d'una vintena de persones, entre professorat i estudiantat de la UdL.

Com a colofó de l'acte, el professor del departament de Filologia Catalana i Comunicació, Xavier Macià, va parlar de l'obra de Vinyol i va llegir una selecció dels seus poemes més representatius. La jornada va tenir lloc al campus de Cappont.