El divulgador científic Pere Estupinyà, a Ciències de la Salut

Condueix una classe inversa a l'alumnat de Ciències Biomèdiques i del màster en Investigació Biomèdica

PereEstupinyaUdL
Foto: @Perestupinya (Twitter)

El divulgador científic Pere Estupinyà conduirà aquest dimecres 21 de desembre una classe inversa al campus de Ciències de la Salut de la Universitat de Lleida (UdL). Serà a la Sala de  Graus de la Unitat Docent de l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova, a partir de les 12.00h. La conferència està dirigida als alumnes del Grau de Ciències Biomèdiques i del màster en Investigació Biomèdica de la UdL, tot i que també està oberta al personal investigador de l'IRBLleida. Els assistents discutiran amb Estupinyà sobre dos episodis del programa El Cazador de Cerebros de TVE: El futur de la medicina i Voldries saber el teu destí genètic?.

Estupinyà és un llicenciat en Química i Bioquímica que va abandonar el seu doctorat en genètica per dedicar-se a la difusió del coneixement científic. Amb un màster en periodisme científic al Massachusetts Institute of Technology (MIT), va ser guionista i editor del programa Redes de TVE durant quatre temporades (2002-2005). També ha escrit sobre ciència en mitjans com ara El País, Público, El Mundo, La Vanguardia, o la revista Muy Interesante.

Com a escriptor, aquest tortosí és autor dels llibres de divulgació El ladrón de cerebros (Debate, 2010), Rascar donde no pica (2012), S=EX2, La ciencia del sexo (Debate, 2013) i Comer cerezas con los ojos cerrados (Debate, 2016), que han estat traduïts a diversos idiomes. També realitza conferències sobre ciència, motivació, innovació, benestar o sexualitat.

Text: Oficina de Premsa UdL / Comunicació IRBLleida

Carregant el reproductor...