El director de Dagoll Dagom, al 15è Seminari d'escriptura dramàtica de la UdL

Per primer cop les sessions es reparteixen entre el campus de Cappont i l'Aula de Teatre

Bozzo
Joan Lluís Bozzo Foto: Dagoll Dagom
El director de la companyia Dagoll Dagom, Joan Lluís Bozzo, és un dels convidats del Seminari d'Escriptura Dramàtica i Dramatúrgia Escènica de la Universitat de Lleida (UdL), que arrencarà la setmana vinent amb el director de la secció de teatre de La Biennale di Venezia i ex-director artístic del Teatre Lliure, Àlex Rigola. La quinzena edició d'aquest curs, dedicada als processos de creació, repartirà les seues sessions entre l'Edifici Polivalent, al campus de Cappont de la UdL, i l'Aula Municipal de Teatre de Lleida. Les xerrades tindran lloc del 17 de febrer al 28 d'abril.

El teatre musical, especialitat de Dagoll Dagom, és només una de les disciplines que repassa el curs, on també són presents la dansa, el teatre experimental i el circ. El ballarí i coreògraf Pere Faura comparteix programa amb el teatre de carrer de Fadunito i  l'actor i director Marc Martínez, conegut sobretot per sèries televisives com Infidels de TV3, o Luna i El Misterio de calenda d'Antena 3, però amb un ampli currículum al teatre, el cinema i la docència.

El Seminari d'Escriptura Dramàtica i Dramatúrgia Escènica també té en compte la programació i ha convidat al director del Festival Temporada Alta, Salvador Sunyer; el director artístic de Teatre Tantarantana, Julio Álvarez; el director de la Sala Beckett, Toni Casares; l'equip responsable de la Sala Flyhard, que també és productora teatral; i la directora de La Puça espectacles, Cristina Cazorla, hereva de la Companyia Ínfima La Puça, desapareguda l'any 2004.

Programa del 15è Seminari d'Escriptura Dramàtica i Dramatúrgia Escènica