El Taekwondo suma sis medalles més per a la UdL al català

Dos ors, dos argents i dos bronzes, més altres metalls en karate i bàdminton

medallestaekwondoUdL2017
Els medallistes de la UdL en Taekwondo Foto: Esports UdL
Dos alumnes de la Universitat de Lleida (UdL) s'han proclamat campions universitaris de Catalunya de Taekwondo, en la competició disputada aquest cap de setmana al pavelló de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a Barcelona. Es tracta de l'alumne de Biotecnologia Èric Catalina (or en categoria masculina de més de 87 quilos) i l'estudiant de Graduat Social Alan de la Rocha (or en categoria masculina de menys de 87 quilos).

Cal sumar els metalls aconseguits per altres representants de la UdL. L'estudiant d'Estudis Anglesos Noemí Catalina ha aconseguit l'argent en categoria femenina de més de 73 quilos, la mateixa que Lluís Mas en categoria masculina de menys de 80 quilos.  Mentre, Sònia Cobos s'ha fet amb el bronze entre les noies amb menys de 53 quilos, a l'igual que Marc Ríos en categoria masculina de menys de 87 quilos. La participació en aquests campionats era obligatòria per poder prendre part als European University Championships 2017, que tindran lloc a Coimbra (Portugal) el pròxim juliol.

Al marge del taekwondo, els esportistes de la Universitat de Lleida han sumat dos medalles més aquest diumenge a Barcelona. Pere Garcia s'ha proclamat sots-campió de Catalunya en karate, a la categoria de menys de 65 quilos, al mateix pavelló de la UPC. Mentre, l'alumna de l'INEFC Lleida Sara Castro ha guanyat la medalla de bronze en bàdminton individual femení al torneig disputat al pavelló de la Universitat Autònoma de Barcelona.