El Centre de documentació en cooperació, estrena nova ubicació

CentreDocumentacio-CDOCS-UdL
Els assistents a la inauguració / Foto: ODEC-UdL

El Centre en Documentació en Cooperació i Solidaritat (CDOCS) de l'Oficina de Desenvolupament i Cooperació de la Universitat de Lleida s'ha traslladat a la segona planta de l'edifici annex del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de Cappont. Ahir, representants de la Universitat i de l'Ajuntament de Lleida, van inaugurar la nova ubicació del CDOCS que abans ocupava un ampli espai en la planta baixa de l'edifici de la biblioteca d'aquest campus.

El CDOCS es va crear l'any 1999 amb la finalitat oferir a tota la ciutadania de Lleida recursos especialitzats relacionats amb la cooperació per al desenvolupament, la solidaritat, les relacions nord-sud, entre d'altres. Actualment, el seu fons està format per unes 5.000 monografies, revistes especialitzades, obres de referència sobre desenvolupament humà, drets humans, medi ambient i sostenibilitat, immigració etc., a més de material audiovisual.

Obert al públic de 10 a 14h, el Centre ofereix a més del servei de préstec de materials, assessorament especialitzat. A més, col·labora amb l’Institut Samuel Gili i Gaya amb el programa Aprenentatge Servei, destinat a alumnat de Secundària. Actualment, el CDOCS està elaborant una guia temàtica especialitzada en la temàtica de la cooperació per al desenvolupament.