Dotze universitats participen a la primera cursa UNIRUN

El 8 de març a Barcelona, a favor de la Marató de TV3

CursaUniversitariaUnirunUdL
Les samarretes de tots els centres que prenen part en la prova atlètica / Foto: UIC

La Universitat de Lleida (UdL) participa, amb onze centres més d'educació superior, en la primera edició de la cursa de les Universitats UNIRUN, que tindrà lloc el proper 8 de març a Barcelona i Sant Adrià de Besòs. Hi prendran part la UdL, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Politècnica de Catalunya, la Pompeu Fabra, la Rovira i Virgili, la de Girona, la Ramon Llull, la Universitat Oberta de Catalunya, la de Vic, l'Abat Oliva i la Universitat Internacional de Catalunya (UIC). La UNIRUN col·labora amb la Marató de TV3 2014, dedicada a les malalties del cor.

La competició tindrà lloc en un circuit de 6.779 metres, que és exactament la distància de la clàssica regata de rem Oxford – Cambridge. Arrencarà a les 9.30h del matí al Passeig Garcia Fària, davant del Parc Diagonal Mar, al Districte de Sant Martí de Barcelona. La zona d'arribada estarà emplaçada al Parc del Fòrum. El temps límit per fer la prova serà de poc més d'una hora.

La participació està oberta a tothom, ja que pot competir alumnat universitari, ex-alumnes, futurs estudiants, professorat, treballadors, proveïdors, familiars o simpatitzants d'alguna de les Universitats catalanes. Les inscripcions poden formalitzar-se a la pàgina web oficial de la cursa fins el dia 3 de març.

La prova està impulsada per les dotze universitats catalanes mitjançant Esport Català Universitari (ECU),  amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona, la Secretaria General de l'Esport i l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs. Cadascun dels participants haurà de portar la samarreta tècnica de la Universitat a la que representa.