Dos medalles més per a la UdL en arts marcials

Argent en taekwondo i bronze en judo als Campionats Universitaris de Catalunya

lluis mas
Mas, amb la medalla d'argent / Foto: Esports UdL

L'estudiant de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (UdL) Lluís Mas s'ha proclamat sots campió universitari de Catalunya de Taekwondo, en la categoria masculina de -87 quilos, en la competició celebrada aquest cap de setmana al pavelló de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a Barcelona. Mentre, l'alumne de l'INEFC Lleida Iker Colchero ha guanyat la medalla de bronze en Judo, categoria -81 quilos, al campionat que ha tingut lloc al pavelló de la Universitat de Barcelona (UB).

Quan al Taekwondo, Mas no ha pogut superar Ismael Akbulut, de la Universitat Ramon Llull, que s'ha fet amb l'or. En judo, Colchero ha quedat empatat en la tercera posició amb Joan Tudela (UPC). L'argent ha estat per a Alexis Hayez, de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) i l'or, per a Edgar Iglesias, de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Aquestes medalles aconseguides pels atletes de la UdL als Campionats Universitaris de Catalunya 2021 se sumen a les de karate i futbol femení. De moment, dos d’or, una d’argent i dos de bronze.