Doctorands de l'EPS, becats per fer estades a l'estranger

Reben ajut de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País

premialumnesEPSUdL
Els becats, en l'acte a l'Ajuntament de Barcelona Foto: GREA-UdL

La Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País -1822 ha atorgat beques per a fer una estada mínima de tres mesos en centres de recerca i universitats estrangeres a dos doctorands de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Es tracta d'Aran Solé i Julià Coma, del grup de recerca GREA Innovació Concurrent.

Solé, que treballa en caracterització, desenvolupament i disseny en l'àmbit de l'emmagatzematge d'energia tèrmica, viatjarà al centre de recerca PROMES-CNRS de Perpinyà (França). Mentre Coma, que està desenvolupant la tesi doctoral en temes de construcció sostenible, s'incorporarà al Green Roof and Living Wall Centre de la Universitat de Greenwich, a Londres (Regne Unit).

El lliurament de les credencials ha tingut lloc al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona; presidit per l'alcalde de la ciutat, Xavier Trias, i el president de la Societat Econòmica Barcelonesa d'Amics del País, Miquel Roca i Junyent.