Doble grau de la UdL en Fisioteràpia i Nutrició Humana a Igualada

Els nous estudis se sumen als ja existents d'Infermeria

doblegrauUdLigualada
Chacón, Castells i Garcia, durant la presentació Foto: Ajuntament d'Igualada
La Universitat de Lleida (UdL) impartirà a partir del proper curs 2016-2017 al Campus Universitari d'Igualada un nou doble grau en Fisioteràpia i Nutrició Humana i Dietètica. Així ho han anunciat aquest dimecres, 1 de juny, l'alcalde de la capital de l'Anoia, Marc Castells; el vicerector de Docència de la UdL, Francisco Garcia; i la tinent d'alcalde de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament, Àngels Chacón.

Els nous estudis permetran obtenir aquesta doble titulació en cinc anys i cursant 375 crèdits ECTS. S'hi aplegaran els estudis que avui imparteix per separat la UdL dels graus de Fisioteràpia i de Nutrició Humana i Dietètica. Aquests dos graus, cursats individualment, consten de 240 crèdits ECTS i quatre anys cadascun d'ells. La UdL oferirà a Igualada 20 places per curs i les matèries s'impartiran entre el Campus Universitari del Pla de la Massa i l'hospital simulat 4D Health del Passeig Verdaguer.

Els representants del consistori igualadí i la UdL han valorat molt positivament l'experiència iniciada aquest curs amb el retorn dels estudis d'Infermeria a la ciutat i, per això, la universitat aposta de cara al curs vinent per ampliar la seva oferta a la capital de l'Anoia. L'alcalde ha avançat també aquest dimecres que actualment es treballa per confirmar a mig termini l'arribada de noves propostes d'estudis universitaris.

El Campus Universitari d'Igualada es va inaugurar el mes de setembre de 2014, gràcies a la iniciativa conjunta de l'Ajuntament i el departament d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. Entre la seua oferta hi ha el Grau en Infermeria de la UdL.

Text: Comunicació Ajuntament d'Igualada