Concurs de relats curts en castellà per a l'estudiantat

Els originals es poden presentar fins el 9 de març

ConcursRelatsCurtsUdL2018
Cartell de la convocatòria del concurs de relats

El Departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica de la Universitat de Lleida (UdL) ha obert la convocatòria d'un concurs de relats curts en llengua espanyola per a l'estudiantat, tant universitari com d'ESO i Batxillerat. Si bé la temàtica és lliure, cal incloure alguna referència al poeta Miguel Hernández, de qui s'acaba de commemorar el 75è aniversari de la seua mort. La data límit pel lliurament dels originals és el 9 de març.

La tercera edició del Concurs de Relats Curts  estableix quatre categories: dos per a l'alumnat universitari de la Facultat de Lletres i l'estudiantat de mobilitat, una per als joves de Batxillerat i una altra pels de tercer i quart d'ESO. Els premis, que es lliuraran en el transcurs de la 3a Setmana de les Lletres Hispàniques d'aquest departament de la UdL, arriben fins els 250 euros en el cas de les categories universitàries. Els guanyadors de secundària rebran material escolar i una tauleta electrònica.