Campus Iberus i el CEEI Lleida col·laboren a Colòmbia

Impartint un mòdul sobre organització empresarial pel sector agroindustrial

Iberus CEEI Colòmbia
Un moment de les classes a la Universitat d'Ibagué / Foto: CEEI Lleida
El Campus d'Excel·lència Internacional de la Vall de l'Ebre-Campus Iberus - del qual forma part la Universitat de Lleida (UdL)- col·labora amb el Centre Europeu d'Empreses i Innovació de Lleida (CEEILleida) per impartir un curs a una quarantena estudiants de la Universitat d'Ibagué (Colòmbia) sobre organització empresarial, nous models d'empresa i economia col·laborativa. Aquest mòdul té per objectiu ajudar els professionals del sector agroindustrial a crear productes i estratègies que suposin un valor afegit pel que fa al mercat.

La UdL va contactar amb el CEEILleida per impartir aquest curs amb el tècnic Salvador Pifarré, que ha treballat les bases dels nous entorns econòmics, socials i polítics, molt influenciats per les tecnologies de la comunicació i de la informació, en els quals s'hauran de moure les empreses del futur. A més de l'assessorament i formació per formar una cooperativa, els participants fan un mòdul formatiu de 10 hores, dirigit a enginyers agrònoms, enginyers agroindustrials, veterinaris i zootècnics, enginyers industrials, enginyers forestals, enginyers d'aliments i administradors d'empreses agropecuàries.

Aquestes sessions formen part del curs de Diplomat en Innovació i desenvolupament de nous productes agroindustrials, impulsat pel Campus Iberus, que agrupa les universitats de Lleida, Saragossa, Pública de Navarra i La Rioja. S'emmarca en el projecte Implementació i formació en l'ús de deshidratadors solars per donar poder a les dones de zones rurals en el marc del postconflicte, amb càrrec als fons aportats per l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID).

Text: Comunicació CEEI Lleida / Premsa UdL