CCOO guanya les eleccions sindicals del personal docent i investigador

portesUdL
UdL

El sindicat CCOO va resultar guanyador en els comicis on s'escollien els representants sindicals del Personal Docent i Investigador (PDI) de la Universitat de Lleida. El resultat de les votacions, que van tenir lloc ahir, ha donat 19 delegats per a CCOO i 11 per a UGT.

Pel que fa a la Junta de Personal, queda constituïda per les persones següents:

CCOO (9): Lluís Miquel Pla, Gemma Filella, Enric Llurda, Carles Feixa, Pere Solà, Carlos J. Ansótegui, Joan Ignasi Rosell, Rafael Allepuz i Julián Acebrón
UGT (4): Manuel Portero, M. Teresa Peralta, Ludovic Bassié i Jordi Roca

El Comitè estarà format per:
CCOO (10): Daniel Chemisana, Maria José Puyalto, Ignacio López, Rosa M. Gil, Eduard Cristóbal, Maite Grau, Josep Lluís Lérida, Paloma de Barrón, Gabriel Pérez i Núria Llevot
UGT (7): M. Ángeles de la Torre, Gemma Bellí, Anna Maria Serrano, Maria Neus Colomina, Jordi Agost, Anna Fillat, Josep Lluis Navarro, Pedro Elez, Enrique Guitart i Nayra Llonch.

La participació va ser del 35% pel que fa al PDI funcionari i del 12% en el PDI Laboral.