Bronze per a la UdL en el Campionat de Catalunya de Triatló

El balanç final és de 84 medalles aquest curs

podi triatló
Jurado, al podi amb els altres medallistes Foto: Esports UdL
L'estudiant de la Universitat de Lleida (UdL) Sergi Jurado ha guanyat la medalla de bronze al Campionat de Catalunya Universitari de Triatló, disputat en el marc de la 6a edició del triatló d'Osona. Jurado, alumne del grau de Fisioteràpia, acabava desè a la general, amb un temps d'una hora, 18 minuts i 24 segons. En la categoria universitària, la victòria va ser per a Erik Guillem Steninger de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), tercer de la general amb 1'14'59"; seguit d'Ernest López, de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), que va arribar amb només 44 segons de diferència.

La prova consistia en cobrir 800 metres de natació al pantà de Sau, amb una aigua a 24,8 graus de temperatura. Després, els atletes havien de recórrer 24 quilòmetres de bicicleta; per acabar amb una cursa a peu de 5 quilòmetres pel centre de Vic.

Amb aquesta darrera medalla, la UdL tanca el curs amb 84 metalls als Campionats Universitaris de Catalunya, Espanya i Europa: 29 d'or, 25 de plata i 30 de bronze.