Assegurança internacional per a l'alumnat de l'Escola Politècnica

Gràcies a un conveni amb la mútua del Col·legi d'Enginyers, que també premiarà el millor treball de final de màster

Enginyers-EPS-UdL
D'esquerra a dreta: Giné, Roberto Fernández, Munt i Llop / Foto: UdL

L'alumnat de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) podrà beneficiar-se d'una assegurança internacional d'assistència en viatge per les seues estades en altres països en el marc de programes de mobilitat, gràcies a un conveni que han signat avui el rector de la UdL, Roberto Fernández; el director de l'EPS, Francesc Giné; el president de la demarcació de Lleida del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Catalunya, Joaquim Llop; i el president de la Mutualitat de Previsió Social del Col·legi d'Enginyers, Joan Munt. El Col·legi, que participarà en altres activitats de formació, patrocinarà un premi econòmic per al millor treball final del Màster en Enginyeria Industrial de la UdL a partir del proper mes de juny.

A banda d'oferir l'assegurança, la mútua del Col·legi professional participarà en el Fòrum d'Empreses que la Universitat de Lleida organitza anualment, col·laborarà en la docència del Màster i promocionarà la col·legiació, amb importants descomptes pels menors de 30 anys. El rector de la UdL ha lloat la tasca de l'EPS "en la recerca constant d'innovació" i la seua preocupació per l'ocupabilitat dels titulats. En aquest sentit, Roberto Fernández ha recordat que el document Estratègia docent i formació de la UdL 2013-2018 contempla "la creació d'un Institut de Formació Contínua que estarà en permanent diàleg amb els Col·legis professionals i les empreses".

De la seua banda, el president del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials a Lleida ha definit el Màster en Enginyeria Industrial de la UdL com "un abans i un després", ja que aposta per la qualitat dels estudis i la internacionalització. Joaquim Llop ha recordat que ell va haver de marxar a Barcelona per estudiar i que el seu fill ja ha pogut cursar Enginyeria a Lleida. En aquest sentit, el rector ha insistit que "per fer una gran universitat és important que la societat estigui al darrere".