Art fet per científics, als passadissos de l'ETSEA

Nova edició de l'exposició PVCFPLASMA del departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal

expoPVCplasmaUdL2019ETSEA
L'exposició es pot veure a l'edifici principal de l'ETSEA. FOTO: ETSEA
Des d'avui i fins l'any vinent, el passadís del primer pis l'edifici principal de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida acull una nova edició de l'exposició PVCPLASMA. Es tracta d'una mostra que, des de fa onze anys, organitza el departament de Producció Vegetal i Ciència Forestal (PVCF) del centre, on els 'artistes' són majoritàriament membres del personal docent i investigador del departament.

Amb la voluntat de posar de manifest les connexions i els lligams que hi ha entre l'art i la ciència, els organitzadors trien cada any un o diversos temes perquè siguin el fil conductor de l'exposició. Enguany, la mostra està dedicada a l'Any Internacional de les Llengües Indígenes, a la Taula Periòdica dels Elements (fa 150 aniversari de la seua presentació per Mendeleiev al 1869), al salmó i al color Pantone 2019, el living coral.

En total són 24 peces, entre fotografies, pintures i escultures, realitzades per una quinzena de membres departament de PVCF de l'ETSEA -personal docent i no docent-, una professora de la Facultat d'Infermeria i Fisioteràpia i un professor de l'Escola Politècnica Superior.

Les persones que visitin l'exposició podran votar les obres que més els hi agradin. L'entrega dels premis a les tres peces més populars tindrà lloc abans del 31 d'octubre de 2019.