Arrenquen els cursos de la Universitat d'estiu a Lleida ciutat

Prop de 700 inscrits de moment a l'oferta, que també s'estén a Tremp, Agramunt i La Granadella

AlbertMasofotografiaEstiuUdL
El biòleg Albert Masó repeteix com a docent al taller de fotografia Foto: UdL
El campus de Cappont de la Universitat de Lleida (UdL) acollirà a partir del proper dilluns, 4 de juliol, el gruix de la 24a edició de la Universitat d'estiu, que en la mateixa setmana també arrenca diferents cursos a Tremp, Agramunt i La Granadella. De moment, 680 persones ja s'han matriculat en alguna de les ofertes del programa pels propers quinze dies, incloent els cursos de llengües i els virtuals.

Entre els presencials que es desenvolupen a l'edifici Polivalent destaca El maltractament i l'abús sexual infantil, que se centra en les causes de la seua aparició, els factors que afavoreixen el seu manteniment, els signes i símptomes que ens han de fer pensar que l'infant està sent maltractat i orientacions d'actuació quan ens trobem davant d'un possible cas. Amb professionals del món sanitari, també tracta els els àmbits social i educatiu.

El professor de Zoologia i Fotografia científica Albert Masó repeteix com a docent al taller de fotografia. Aquest cop, però, enlloc de tractar sobre les imatges de natura, se centrarà en  Macrofotografia. Fotografia d'aproximació al camp i a l'estudi.

En l'àmbit tecnològic, destaquen els cursos Desenvolupament de videojocs utilitzant l'eina Cocos2dx, Construcció i ús d'una impressora 3D i Iniciació a la modelització i al calibratge energètic d'edificis amb Open Studio i Energy Plus. L'oferta de la primera setmana a la capital del Segrià es completa amb Excel per a la gestió econòmica i financera de l'empresa, Introducció a la psicologia positiva, El Joc d'escriure. Iniciació a l'escriptura literària, Personal branding i Protocol social i habilitats interpersonals.

Agramunt inicia dimecres el curs Art i Territori 2016. L'endemà arrenca a Tremp República, Guerra i Postguerra (1931-1950). Flaixos del Pallars al segle XX. I diumenge, 10 de juliol, l'activitat es trasllada a La Granadella amb  Oleoturisme. Turisme 2.0 i Gastronomia Creativa. Taller Pràctic. L'oferta de la Seu d'Urgell es concentra en la setmana del 18 al 22 de juliol.

www.estiu.udl.cat