Visita a edificis emblemàtics de la UdL dins l'Arquitectour

Itinerari pel Centre de Cultures, el CREA i la Facultat d'Educació

arquitectourUdL2017
Un moment de la visita / Foto: Jesús Avilla
Una norantena de persones ha participat aquest cap de setmana en la tercera edició d'Arquitectour Lleida, visitant edificis emblemàtics de la Universitat de Lleida (UdL) al campus de Cappont. L'itinerari, guiat per l'arquitecte Ramon Maria Puig, incloïa el Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera i Biblioteca de Cappont, la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social; i el Centre de Recerca d'Energia Aplicada (CREA).

Durant la visita, alguns dels arquitectes de les obres i professionals col·legiats voluntaris han explicat els valors arquitectònics de cadascun dels edificis. Aquesta iniciativa de la demarcació de Lleida del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya amb motiu del Dia Mundial de l'Arquitectura (2 d'octubre) ha inclòs enguany el MiniArquitectour, tallers per acostar aquesta disciplina als menors de 12 anys.