Ajuts per accions de responsabilitat social de la UdL

Obra Social 'la Caixa' finança amb prop de 21.000 euros set activitats

AjutsResponsabilitatSocialUdL2016
El lliurament dels xecs s'ha fet al Rectorat Foto: UdL

Un total de set projectes sobre moviments migratoris, igualtat de gènere i voluntariat de la Universitat de Lleida (UdL) es reparteixen enguany els 20.730 euros d'ajuts d'Obra Social 'La Caixa' per promoure accions de responsabilitat social a la institució. Entre els beneficiaris, una jornada sobre pobresa energètica; un seminari internacional sobre associacionisme i immigració; la Jornada Per què no puc fer-ho, del Centre Dolors Piera o l'activitat La nit dels investigadors. Els xecs s'han lliurat avui en un acte que ha tingut lloc al Rectorat de la UdL.

El rector de la Universitat de Lleida, Roberto Fernández, i el director de banca institucional de CaixaBank a Lleida, Geremi Camí, han lliurat avui les ajudes “la Caixa” als projectes seleccionats en la convocatòria 2016. Els ajuts van destinats a reunions científiques, congressos, jornades científiques i simposis sobre temes relacionats amb la pobresa, la desigualtat, l'exclusió social, la cohesió, la integració de discapacitats o de gent gran en la vida activa, els fenòmens migratoris, els problemes mediambientals, la sostenibilitat i l'eficiència energètica.

Més continguts

Galeria fotogràfica