ActelGrup farà cursos a la UdL per a socis i sector agrari

Mitjançant el Centre de formació contínua de la Universitat

actel
Signatura del conveni. FOTO: UdL

L'empresa cooperativa ActelGrup oferira cursos, a través del Centre de Formació Contínua de la Universitat de Lleida, per als seus socis i altres actors del sector agrari. Així ho recull el conveni de col·laboració que avui han signat el rector, Roberto Fernández, i el president d'Actelgrup, Josep Maria Codina, i que té una vigència de quatre anys.

Els cursos seran principalment d'especialització en l'àmbit agroalimentari, tot i que també podran abordar aspectes econòmics i socials. Segons expliquen des d'ActelGrup les propostes formatives s'inclouen en el Pla estratègic 2017-2019 de l'empresa cooperativa amb l'objectiu de donar resposta a les necessitats dels seus socis i el sector en general.

El primer curs que s'oferirà serà el d'especialització en la gestió d'una empresa agrària del món cooperatiu, el qual serà gestionat conjuntament per la UdL i ActelGrup.

Tant Roberto Fernández com Josep Maria Codina han destacat la importància de la col·laboració entre la Universitat i les empreses del territori.