Acollida per al nou alumnat de la UdL

Activitats a tots els centres els dies 14 i 15 de setembre

benvingudaestudiants
Una anterior jornada d'acollida al Centre de Cultures.

Tot a punt per iniciar un nou curs acadèmic a la Universitat de Lleida (UdL). Mentre l'acte amb les autoritats tindrà lloc el proper dimecres, 9 de setembre; les classes no arrencaran fins la setmana següent. La inauguració oficial del curs 2015-2016 a la UdL anirà a càrrec del president de l'Institut d'Estudis Catalans (IEC), Joandomènec Ros, que pronunciarà la lliçó: La funció de l'Institut d'Estudis Catalans al segle XXI. Els dies 14 i 15 es desenvoluparan, a tots els campus, les jornades d'acollida a l'alumnat de nou accés.

L'estudiantat de primer curs podrà conèixer així la pròpia estructura de la Universitat, els centres, els plans d'estudis i els principals recursos que tenen al seu abast. Així, a tots els programes hi ha xerrades sobre el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU), el Servei de Biblioteques i Documentació, el campus virtual i l'Institut de Llengües. En alguns també es presenten el Servei d'Esports, els programes de mobilitat i les associacions, tant d'estudiantat com de voluntariat.

Les jornades d'acollida al nou estudiantat també preveuen esmorzars i dinars populars. En el cas de la Facultat de Lletres, a més, s'ha programat una conferència del professor de Filosofia de la UdL, Joan Manuel del Pozo; i una visita a la Seu Vella.

Programes de les sessions d'acollida als diferents graus