Un equip d'estudiants de diferents graus guanya la Lliga de debat

Representaran la UdL en el concurs interuniversitari de la Xarxa Vives

lligadebatUdL2018
L'equip guanyador. FOTO: E. Ortiz (UdL)

Khouloud Jammal i Andrea Borza (estudiants de Dret), Oriol Casanovas (del doble grau en Dret i Administració i Direcció d'Empreses), Toni Bauzà (estudiant de Medicina) i Álvaro Cabrerizo Puyalto (d'ADE), són els guanyadors de la Lliga de debat intern de la Universitat de Lleida que s'ha celebrat aquesta setmana a la Facultat de Dret, Economia i Turisme (FDET).

Aquest equip representarà la UdL en la propera edició de la Lliga de debat universitària 2018 de la Xarxa Vives que tindrà lloc del 16 al 20 d'abril propers a la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Es tracta d'una competició destinada a fomentar la cultura del debat i l'oratòria dels universitaris dels diferents territoris de parla catalana.

A la Lliga de debat interna de la UdL hi han participat 25 alumnes de diverses titulacions de les facultats de FDET i Medicina, i de l'Escola Politècnica Superior i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, agrupats en cinc equips, que han hagut d'argumentar a favor i en contra de si Occident és responsable del sorgiment de l'Estat Islàmic. Els guanyadors van defensar la postura del no.

El jurat estava format per Paloma de Barrón, Núria Camps i Antonio Ezquerra, professorat de la FDET; Jordi Clarisó, antic alumne d'aquest centre i Joan Biscarri, vicerector d'Activitats culturals.