9 de setembre de 2008

Publicacions de la Universitat de Lleida . NOVETATS EDITORIALS / La col·lecció "Eines", tutelada per l'Institut de Ciències de l'Educació, s'amplia amb dos nous títols: Enfermería y cuidados paliativos, i Física general. Pràctiques de Laboratoris

El Servei de Publicacions de la UdL acaba d'editar aquests nous volums de la sèrie, iniciada l'any 1993. Tots dos estan escrits per professors de la Universitat de Lleida.

Enfermería y cuidados paliativos és obra de Ramon Colell i se centra en la preparació emocional del personal sanitari que treballa a prop de la mort dia rere dia. L'autor valora la importància del suport emocional que necessiten malalts, familiars i cuidadors.

Física general. Pràctiques de Laboratori és un treball conjunt de Joan Lluís Domenech-Garret i Pedro J. Pérez García. Està pensat principalment pels alumnes d'Enginyeria Agrícola i Forestal i de Biotecnologia. El llibre tracta la mecànica de fluids, l'electricitat, el magnetisme, la termodinàmica i el tractament d'errors.

MÉS INFORMACIÓ

Servei de Publicacions de la UdL