9 de març de 2009

Alumnes de Ciències de l'Educació col·laboren, amb la Banda Municipal de Lleida, un espectacle per a escolars a l'Auditori Enric Granados
audio

Banda Municipal de Lleida
FOTO: Banda Municipal de Lleida
Bandes al voltant del món és un muntatge adreçat a nens de cicle mig que presenta un viatge al voltant del món mitjançant cançons, danses i audicions. Per això, utilitza composicions de Paul Yoder i Harold Walters. Els estudiants de Didàctica de l'Expressió Musical, impartida per la professora M. Alba Herrera, han participat en la planificació de l'espectacle col·laborant en l'elaboració i la posada en escena. Dins de l'aula s'elabora l'argument i les diferents activitats que es presentaran als nens, tant prèvies com posteriors a l’a udició, amb l'objectiu d'aplicar els coneixements de didàctica de la música que els alumnes han assolit al llarg de l'assignatura.

Es tracta d'una iniciativa conjunta amb la Banda Municipal de Lleida, Ibercaja i la Paeria. Les audicions tindran lloc dijous, 12 de març, a l'Auditori Municipal Enric Granados. Serà mitjançant tres passis, que tindran lloc a les 10 i les 11 del matí, i les 4 de la tarda.

L'espectacle Bandes al voltant del món és el tercer en què participen els alumnes de Ciències de l'Educació dins d'aquesta iniciativa. Els primers van ser En un lloc de... , basat en l'obra del compositor Ferrer Ferran, per a nois de primer d'ESO, i Un dia al circ de James Curnow, per a nens de cicle inicial de Primària.