9 de gener de 2013

audio
Campionat de Catalunya Universitari d'escacs a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGECampionat d'escacs a la UdL
L'aniversari de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (l'ETSEA) servirà com a excusa per promocionar el joc dels escacs entre els més joves i per donar a conèixer aquest centre universitari a la societat lleidatana, explica la directora de l'Escola, Rosa Teira. El programa d'activitats amb motiu dels 40 anys de l'ETSEA, que es va encetar la passada edició de la Fira de Sant Miquel, continua  amb un torneig d'escacs, que ha estat organitzat conjuntament amb la Federació catalana d'aquest esport.

La competició s'adreça a nenes i nens, noies i nois de les categories Sub-10, Sub-12, Sub-14 i Sub-16, siguin, o no, jugadores i jugadors federats i tindrà lloc els dissabtes 9 i 16 de febrer propers, des de dos quarts de 10 del matí, fins a dos quarts de dos de la tarda, a les instal·lacions de l'ETSEA.

Es jugarà en un grup únic o en dos, segons el nombre de persones participants, seguint el sistema suís. El ritme de joc serà de 15 minuts per jugador i els sistemes de desempat seran el resultat particular, el Bucholz total i, si cal, el sistema addicional que estableixi l'àrbitre. Hi haurà un trofeu per al primer classificat de cada categoria que es lliurarà al finalitzar la competició.

Les inscripcions es poden fer enviant un correu electrònic a teresa.lopez@udl.cat indicant nom complet, edat, lloc de residència, relació amb el personal de l'ETSEA o la UdL o simplement manifestant la voluntat d'esdevenir Amic de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària -sense cap implicació econòmica. La participació al torneig suposa aportar 3 euros mitja hora abans de l'inici del torneig.