8 de maig de 2009

Les jugadores de futbol 7 de la UdL, subcampiones d'Espanya

Equip de futbol femení de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEL'equip ha obtingut l'argent a la fase final, disputada a Almeria
L'equip femení de futbol 7 de la Universitat de Lleida ha guanyat la medalla de plata als Campionats d'Espanya Universitaris. A la fase final d'aquesta competició, que s'ha disputat a la ciutat d'Almeria, participaven un total de 8 conjunts. Les noies de la UdL - entrenades pel també tècnic de l'equip femení de la Unió Esportiva Lleida, Ramon Alturo- han superat tots els partits fins arribar la final, en què van caure davant de la Universitat de València per 0 a 2.

L'esport femení està obtenint els millors resultats per a la UdL en els Campionats d'Espanya Universitaris 2009. Cal recordar el bronze aconseguit per Marisa Casanueva en cross femení.

Les properes fases finals en què la Universitat de Lleida té opció de sumar nous metalls al seu caseller tindran lloc a la ciutat d'Alacant els dies 16 i 17 de maig. Seran les proves de judo, en què la UdL compta amb 9 representants, i de karate, amb quatre.