8 de juny de 2010

Trobada a Lleida de la Conferència nacional de degans i directors de Nutrició humana i dietètica
audio
Trobada de degans de Nutrició Humana i Dietètica a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Un moment de la reunió
Els responsables dels centres de l'Estat on s'imparteix aquest grau es van reunir ahir a la Facultat de Medicina de la UdL per parlar de l'adaptació de la diplomatura en Nutrició humana i dietètica al grau. Es planteja, ha explicat el degà de Medicina de la UdL, Joan Ribera, que els diplomats i diplomades que vulguin obtenir el grau puguin fer un curs pont i que se'ls reconeixi l'activitat professional.

La Conferència nacional de degans i directors de Nutrició humana i dietètica preveu que en la propera assemblea, que tindrà lloc el proper mes de setembre a Sevilla, s'hagi consensuat el document sobre aquesta adaptació.