8 de juny de 2009

Una trentena d'alumnes mexicans han estudiat aquest curs a la UdL gràcies a les beques Jade de mobilitat que finança Banco Santander

Beques JADE 2009 a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGEL'acte l'han presidit el rector, Joan Viñas, i el director de Santander Universidades España, Alfredo Albaizar
ELa Universitat de Lleida i el Banco Santander han lliurat avui les credencials de les beques Jade de mobilitat a una trentena d'alumnes de grau mexicans que han estudiat aquest curs a la UdL. Aquest és el setè any que es concedeixen aquests ajuts, finançats íntegrament pel Banco Santander.

Durant aquests set cursos s'han becat un total de 171 alumnes mexicans que han pogut estudiar un semestre de les seues titulacions als diferents centres propis i adscrits de la UdL. A més, aquest és el tercer curs de les beques Jade Plus, destinades a estudiants llatinoamericans de doctorat que vulguin cursar estudis a la UdL. Enguany, han estat 4 els becats.

D'altra banda, una quarantena d'estudiants de la UdL han realitzat durant aquest curs acadèmic estades en universitats mexicanes.