7 d'octubre de 2009

Aprovats els plans d'estudis d'Enginyeria Agrària i Alimentària i Enginyeria Forestal

. El Consell de Govern també ha donat llum verda a la construcció d'un nou aulari a Cappont
audio
noia_etsea_udl
El Consell de Govern ha donat avui llum verda a la proposta dels plans d'estudis d'Enginyeria Agrària Alimentària i Enginyeria Forestal adaptats a l'Espai Europeu d'Educació Superior. Aquests graus, que s'han de posar en marxa el curs 2010/11, s'han de sotmetre ara a la verificació i autorització per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).

Pel que fa a l'Enginyeria Agrària i Alimentària tindrà 4 especialitats: Indústries Agràries i Alimentàries, Producció Agrària, Hortofructicultura i Jardineria, i Enginyeria Rural i Ambiental. Quant a l'Enginyeria Forestal, les especialitats són Gestió de Sistemes Naturals i Medi Ambient i Paisatge.

D'altra banda, s'ha aprovat l'oferta corresponent a la construcció d'un nou aulari a Cappont. L'edifici Polivalent-2, de 2.200 metres quadrats, tindrà dos plantes on s'hi ubicaran despatxos, aules, el magatzem del campus, l'arxiu institucional de la Universitat i laboratoris de la Facultat de Ciències de l'Educació. Amb un cost de 3.553.860 euros, el nou aulari començarà a construir-se entre els propers mesos de febrer i març. Es preveu que estigui enllestit al març del 2011.