6 de setembre de 2010

Setmana d'Acollida per a l'estudiantat de primer curs

. Tots els centres de la UdL organitzen activitats formatives i lúdiques fins el dia 10
audio
Setmana d'acollida als nous alumnes de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEBenvinguda al nou estudiantat de Ciències de l'Educació
L'alumnat de nou ingrés a la Universitat de Lleida disposa d'una setmana per adaptar-se al seu nou entorn d'estudi. Tallers sobre el treball en equip, la gestió del temps o la presentació de treballs acadèmics formen part del programa de la Setmana d'Acollida al nou estudiantat, que es desenvolupa fins divendres, 10 de setembre. Al llarg de diferents sessions, podran conèixer com funcionen i quines eines els ofereixen el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU), el Servei de Biblioteca i Documentació, el Servei Lingüístic, el Servei d'Esports, o el campus virtual.

Al marge de les matèries comunes, n'hi ha d'específiques a cada centre. Així, l'estudiantat de primer curs de la Facultat de Lletres podrà escoltar dimarts la conferència El plaer de llegir, a càrrec de Carles Miralles (poeta, hel·lenista i crític literari). Els de Medicina mantindran una reunió amb ONGs i altres associacions relacionades amb la salut, per si volen implicar-se en accions de voluntariat. L'alumnat d'ETSEA farà un curs sobre la seguretat als laboratoris i els d'INEFC participaran en partits de Futbol 7, voleibol i hoquei, entre altres esports.

Setmana d'acollida als nous alumnes de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEBenvinguda al nou estudiantat
L'alumnat també gaudirà d'activitats de lleure comunes. Dimecres hi ha programada una visita a la Seu Vella i l'exposició de tapissos, guiada pel professor d'Història de l'Art Medieval de la UdL, Francesc Fité. Dijous, el claustre del Rectorat acollirà una mostra de diferents associacions culturals, amb actuacions dels castellers i de capoeira. Després, a la Sala d'Actes, l'Espai de Teatre de la UdL oferirà l'obra TWR****. Divendres, a les 11.00h tindrà lloc una cursa popular.