6 de març de 2009

Un alumne de l'Escola Politècnica Superior guanya el concurs de carpetes de la UdL per al curs 2009-2010 amb la proposta Gotes de saber

Gotes de saber, d'Albert Ricart, carpeta guanyadora
[+] AMPLIAR IMATGE Gotes de saber, d'Albert Ricart
Albert Ricart ha realitzat el seu cartell a partir d'una fotografia feta a Nova York. Aquest jove estudiant d'Enginyeria Tècnica Industrial ha explicat que el fons difuminat representa el món real i les gotes de pluja sobre el vidre, els fragments de saber. Com a guanyador del IV Concurs d'idees per al disseny de la carpeta del curs acadèmic de la UdL, Ricart ha rebut un premi en metàl·lic de 1.000 euros.

El guanyador l'han decidit 1.844 membres de la comunitat universitària a través del vot electrònic (un per persona). La xifra representa un augment del 26% respecte al 2008. Gotes de saber ha rebut 570 vots (30'92%). En segon lloc ha quedat Mou-te amb la UdL, amb 512 (27'77% del total) i en tercer,Porta cap a la UdL, amb 316 vots (17'13%). Completen la llista de finalistes UdL Gràfica (298 vots) i Mirant el futur (148). Entre els votants que han participat en la tria de la carpeta s'ha sortejat un ordinador portàtil. L'afortunat ha estat un alumne de la Facultat de Ciències de l'Educació.

MÉS INFORMACIÓ

Concurs per al Disseny de la Carpeta de la UdL