5 de novembre de 2010

"La Caixa" finança amb 127.000 euros activitats de recerca i de docència de la UdL
audio
Conveni La Caixa - Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Enric Pujol, Joan Viñas, Manuel Romera i Núria Vendrell

Programes de suport a la investigació, com ara la contractació de personal doctor i l'impuls de projectes de recerca biomèdica, i activitats culturals, de formació contínua i d'innovació docent de la Universitat de Lleida seran finançades enguany per "la Caixa", mercès als convenis que avui han signat els responsables d'ambdós entitats, Joan Viñas i Manuel Romera.

Pel que fa a la recerca es destinaran 100.000 euros, mentre que per les activitats culturals i docents, seran 27.000 euros més.

A la signatura dels acords també hi han assistit, per part de "la Caixa", Enric Pujol, Núria Vendrell i Josep Maria Marin, i el gerent de la UdL, Josep Maria Sentís.