5 de març de 2013

L'esport femení continua sumant medalles per la UdL

Gasol i AUmedes, medallistes de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGELes atletes de la UdL, a dalt del podi / FOTO: J. Sanvicens
baixcorva
L'esport femení continua donant alegries a la Universitat de Lleida. Les atletes Berta Gasol i Noemí Aumedes han aconseguit les medalles d'or i plata, respectivament, al Campionat de Catalunya Universitari de 10 quilòmetres. La prova s'ha disputat a Cambrils, coincidint amb la mitja marató d'aquest municipi tarragoní. Gasol va ser primera a la classificació general, amb un temps de 37'06" i Aumedes va entrar a meta en segon lloc, signant un crono de 42'05".

Pel que fa als representants masculins de la UdL, el millor classificat va ser Oriol Alejo, que va quedar quart a la prova universitària i catorzè a la general amb un temps de 36'01"; mentre Xavier Torrecillas va aconseguir el cinquè millor registre universitari, amb 37'21", i el 32è lloc a la classificació general.