5 de març de 2009

La UdL obre aquest dissabte les seues instal·lacions als pares i mares d'alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius per donar a conèixer titulacions i serveis

Jornada de Campus Oberts per a pares i mares a la Universitat de Lleida
Jornada de Campus Oberts'08 per a pares i mares
Una seixantena de pares i mares d'alumnes dels últims cursos de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior de les comarques de Ponent i la Franja ja s'han inscrit a la V Jornada de Campus Oberts de la Universitat de Lleida, que tindrà lloc aquest dissabte, 7 de març. Els participants en la trobada coneixeran les diferents titulacions que oferta la UdL, la majoria de les quals ja estaran adaptades a l'Espai Europeu d'Educació Superior al proper curs. Les principals novetats són el nou grau de Biomedicina i la transformació en grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals.

La recepció per a tots els pares i mares tindrà lloc a les 10 del matí al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont. Després podran seguir dos recorreguts, segons les seues preferències. Un grup visitarà l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Medicina, l'Escola Universitària d'Infermeria i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària. L'altre recorrerà la Facultat de Dret i Economia, la Facultat de Ciències de l'Educació i la Facultat de Lletres.

Les inscripcions a la V Jornada de Campus Oberts de la UdL per a pares i mares encara es poden fer al telèfon 902 507 205 o a través del correu electrònic, a la següent adreça: jornadapares@seu.udl.cat.

MÉS INFORMACIÓ

Programa de la V Jornada de Campus Oberts per a Pares i Mares