4 de maig de 2005

El diari "El Mundo" situa la UdL entre les 35 millors universitats de l'estat

Un reportatge que publica avui el diari El Mundo situa la Universitat de Lleida entre les 35 universitats millors de l'Estat, de les 50 públiques que existeixen, concretament al lloc 25, per davant de la Universitat de Girona i també de la Rovira i Virgili.

El rotatiu assenyala com a tret més destacat que el proper curs acadèmic la UdL impartirà tres noves llicenciatures. També destaca, en la fitxa que dedica a la UdL, l'interès que la Universitat de Lleida té per a la formació del professorat, en disposar d un Institut propi de Ciències de l'Educació on el professorat es pot "reciclar", així com el fet de compartir assignatures de lliure elecció amb altres universitats catalanes a través del servei Interc@mpus.

Segons el rànquing d'El Mundo, Madrid i Catalunya són les comunitats autònomes amb les universitats més ben posicionades, ja que són els territoris amb més nombre d'alumnes, amb més despesa pública destinada a universitats i amb un major nombre de centres universitaris.