31 de juliol de 2007

Primer projecte de final de carrera en anglès a la Politècnica

Tresanchez, Escola Politècnica Superior de la UdL
Marcel Tresánchez, de l'EPS
Marcel Tresánchez, titulat superior en Sistemes Informàtics, és el primer alumne de l'Escola Politècnica Superior de la UdL en defensar un projecte de final de carrera en anglès. Optimization of floor cleaning coverage performance of a random paht-planning mobile robot és el títol d'aquest projecte dirigit pel professor de l'EPS, Jordi Palacin. El tribunal, que li ha atorgat la màxima qualificació, matrícula d'honor, ha valorat la defensa en anglès del treball així com la seua qualitat tècnica.

L'objectiu del projecte ha estat estudiar com es pot optimitzar el funcionament d'un robot de neteja del terra. Aquesta optimització passa per millorar la qualitat de la neteja que fa el robot, és a dir, que no quedin zones sense netejar, així com reduir-ne el seu pes, per la qual cosa s'ha hagut d'utilitzar una bateria més petita sense que disminueixin les prestacions del robot.

El treball, eminentment pràctic, és el primer redactat i defensat íntegrament en anglès que fa un alumne d'aquest centre universitari

MÉS INFORMACIÓ

Escola Politècnica Superior de la UdL