30 de març de 2009

L'equip de la UdL es proclama campió de la V Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives a Alacant

L'equip de la UdL es proclama campió de la V Lliga de Debat Universitari
[+] AMPLIAR IMATGE Alguns dels components de l'equip de la UdL
Mercè Mill Pons (capitana), Jordi Clarisó Florensa, Paula Pena Rodríguez, Mònica Noguero Estada, Laura Salamero Teixidó i Manel Hervàs Portugal s'han imposat en tots els debats celebrats al llarg de tres dies. El darrer i definitiu, dissabte passat contra la Universitat Ramon Llull. El premi per a l’equip guanyador de la Lliga és de 2.500 euros. A banda de véncer en totes les rondes, la Universitat de Lleida ha compartit amb la d'Alacant el guardó al millor equip, seleccionat per votació dels mateixos participants. A més, Laura Salamero ha estat guanyadora del trofeu al millor orador de la competició, atorgat pel jurat.

La cinquena edició de la competició, organitzada per la Xarxa Vives, s'ha desenvolupat del 25 al 28 de març a la Universitat d'Alacant, amb la participació d'equips de 10 universitats. El tema de debat ha estat «La globalització aporta millores substancials en la qualitat de vida de les persones?». Aquesta lliga té l'objectiu de fomentar l'ús de la paraula entre l’estudiantat de les 20 universitats que en formen part, a través de l’enfrontament dialèctic entre diversos equips en el qual s’ha de defensar una posició a favor o en contra sobre el tema proposat.

MÉS INFORMACIÓ

V Lliga de Debat Universitari

Final de la V Lliga de Debat Universitari en que la UdL es va proclamar guanyadora
(Vídeo: Xarxa Vives)