30 de juny de 2008

. BIOMEDICINA / Experts alemanys assessoren la UdL en l'elaboració del pla d'estudis de Biomedicina, que començarà a impartir-se al curs 2009-10

Els professors de la Universitat de Marburb a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEls professors de la Universitat de Marburg
a la facultat de Medicina de la UdL
Dos professors de la Universitat de Marburg (Alemanya) estan assessorant la Facultat de Medicina en la elaboració del pla d'estudis de la nova titulació de Biomedicina, que la UdL té previst començar a impartir al curs 2009-2010 amb una quarantena de places. Klaus-Heinrich Röhm (professor de Bioquímica) i Ralf Jacob (professor de Citobiologia i Citopatologia) s'han reunit amb el degà de Medicina, Joan Ribera, i el coordinador dels nous estudis a Lleida, David de Lorenzo.

Les dues universitats tenen previst reconèixer als alumnes els crèdits cursats en els dos centres. La seua col·laboració també preveu un intercanvi de professors entre Lleida i Alemanya.