3 de maig de 2010

L'alumnat del títol sènior de la UdL fa una estada a Burgos en el marc d'un intercanvi amb aquesta universitat
audio
Una vintena de persones ha participat en la trobada, amb un programa carregat d'activitats acadèmiques, com ara una classe sobre la pintura de Francisco de Goya o una altra sobre els costums medievals a Burgos. A banda de les conferències, l'alumnat de la UdL i de Burgos, juntament amb el del Programa Interuniversitari de la Universitat Pontifícia de Salamanca, ha pogut gaudir de visites a llocs emblemàtics, com ara el jaciment prehistòric d'Atapuerca i la Cartuja de Miraflores.

L'objectiu d'aquestes estades és fomentar l'intercanvi cultural, personal i acadèmic perquè l'estudiantat sènior conegui els programes que es desenvolupen en altres universitats espanyoles. La UdL acollirà a finals d'aquest mes de maig l'XI Trobada Estatal de Programes Universitaris de Lleida, organitzada conjuntament amb l'Associació Estatal de Programes Universitaris per a Majors (AEPUM). Hi participaran una quinzena d'alumnes de Burgos.

Graduat Sènior Universitat de Lleida. Visita a Burgos[+] AMPLIAR IMATGE
Els participants, en una visita al jaciment d'Atapuerca