3 de juny de 2011

Orles per als alumnes del Programa Sènior
audio
Programa Sènior de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGELa promoció amb el padrí, Joan Busqueta/ FOTO: Jordi V. Pou

Els setze alumnes de la 2a promoció del Programa Sènior de la UdL (8 homes i 8 dones) van rebre ahir les orles acadèmiques a mans del padrí de la promoció, el degà de la Facultat de Lletres, Joan Busqueta.

En l'acte on també hi van participar el president del Consell Social de la UdL, Ramon Roca, la vicerectora de Docència, Neus Vila, i el regidor, Jesús Castillo, els tres delegats del curs, Irene Tarrats, Josep M Guàrdia i Ferran Palau, van parlar de l'experiència que els ha suposat haver cursat el Programa sènior.

La celebració, on hi va ser present el professorat del curs i els familiars dels alumnes, va cloure's amb la tradicional foto de família.