3 de juliol de 2009

La UdL dona a entitats sense ànim de lucre material del Rectorat arran de l'adequació de les aules a l'EEES

La UdL dóna mobiliari del Rectorat sense ànim de lucre
[+] AMPLIAR IMATGE L'Ajuntament de Puigverd de Lleida ha recollit avui taules, cadires i pissarres
La Universitat de Lleida ha donat gratuïtament en les darreres setmanes més d'un miler de peces de mobiliari a diferents Ajuntaments, col·legis i entitats assistencials de la demarcació i de la Franja de Ponent. El material prové de la renovació de les aules de l'edifici del Rectorat, amb motiu de la seua adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

Després de fer una crida a diferents consells comarcals, la UdL ha repartit cadires, bancades de seients, taules de diferents mides, pissarres, pantalles manuals de projecció, penjadors i aparells de televisió als Ajuntaments de Puigverd de Lleida, Sidamon, Llardecans, Arbeca i Ontiñena. També s'han beneficiat d'aquest material cinc col·legis de la capital del Segrià, Tàrrega, Llardecans, Bellpuig i Alcampell; a banda de Creu Roja i el casal Pare Palau de Lleida.

El proper mes de setembre la Universitat de Lleida també retirarà mobiliari dels campus d'ETSEA i Ciències de la Salut, on també es renoven les aules per adaptar-les a l'EEES. Les entitats sense ànim de lucre interessades en demanar material poden adreçar-se a Serveis Comunitaris de la UdL. La donació és gratuïta. Tan sols s'han de fer càrrec del transport.