3 de juliol de 2008

. IGUALTAT / La UdL presenta el seu Pla d'Igualtat a la Comissió sobre els Drets de les Dones del Parlament, amb la resta d'universitats catalanes.

[+] AMPLIAR IMATGEPresentació del Pla d'Igualtat de la UdL al
Parlament de Catalunya
El rector, Joan Viñas, va viatjar el 30 de juny a Barcelona per entrevistar-se amb el president de la cambra, Ernest Benach. En la trobada va estar acompanyat per altres rectors i representants de la Universitat Ramon Llull, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat de Girona, la Universitat Rovira i Virgili, la Universitat de Vic, la Universitat Oberta de Catalunya, la Universitat Internacional de Catalunya i la Universitat Abat Oliva CEU. A la reunió de la Comissió sobre els Drets de les Dones també van assistir, entre altres, la comissionada d'Universitats i Recerca, Blanca Palmada, i la directora general d'Igualtat d'Oportunitats, Sara Berbel.