28 de gener de 2009

La UdL acull aquest curs més de 230 alumnes estrangers d'intercanvi de 27 nacionalitats diferents gràcies a diversos programes de mobilitat acadèmica

Rebuda dels Erasmus'09 a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGELa vicerectora de Relacions Internacionals, Carme Figuerola, amb una representació dels alumnes d'intercanvi
El col·lectiu més nombrós és el que arriba a través de l'Erasmus per a universitats de la Unió Europea, Noruega i Turquia. Tot i això, la Universitat de Lleida també acull estudiants d'altres països americans i la Xina a través dels programes de mobilitat propis. De fet, els mexicans són el grup majoritari (49 estudiants). Per darrera trobem als italians (42) i als polonesos (18). La vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació, Carme Figuerola, ha rebut aquest dimecres una representació de la vuitantena d'alumnes d'intercanvi que han arribat a la UdL per estudiar-hi durant el segon quadrimestre del curs. L'acte ha tingut lloc al Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat.

Els alumnes de la Universitat de Lleida també poden formar-se a l'estranger. La UdL ofereix al seu estudiantat un total de 708 places d'intercanvi per anar a estudiar a universitats europees i fer estades a països d'Amèrica Llatina, Canadà i els Estats Units durant el curs 2009-2010.